inneauta.pl

BMW 318i


BMW 318i (Sedan / Limuzyna) | rok prod. 1990
silnik: 1800 cm3 (Benzyna) | moc: 113 KM | stan licznika: 91000 km |

cena:0 PLN
e-mail:kontakt@inneauta.pl
telefon:-
do obejrzenia w:woj. mazowieckie, Warszawa

BMW 318i z 1990 roku przebieg to zaledwie 91 000 (oryginalny, o czym świadczy każdy element samochodu)

Stan samochodu jest wzorcowy zarówno od strony wizualnej jak i technicznej, ten model może uchodzić za eksponat muzealny. Po zajęciu miejsca za kierownicą każdemu opada szczęka (mi opadła jak pierwszy raz usiadłem za jego kierownicą ;).

Ostatni raz jak samochód był u specjalisty od BMW to nie chciał on z pod niego wyjść, określił jego stan jako muzealny i powiedział, że ostatni raz E30 z suchą, pozbawioną wycieków skrzynią oraz oryginalnym wydechem to widział 15 lat temu.

BMW jest w dosyć ciekawej i bogatej wersji fabrycznej, a jego dodatkowe wyposażenie zostało uzupełnione ze smakiem oraz wyczuciem.

Wyposażenie fabryczne zgodne z VIN:

- wspomaganie kierownicy;

- halogeny;

- centralny zamek;

- elektryczne szyby przód;

- elektryczne lusterka;

- szyberdach;

- oryginalne chlapacze, które są zdemontowane ale można do nich wrócić (4 szt);

- oryginalne felgi aluminiowe 14” (felgi zostały profesjonalnie odnowione koszt 480 PLN i zostały założone nowe opony kleber 880 PLN dodatkowo wymienione zostały znaczki na nowe 25PLN *4);

- spoiler przedni oraz tylny (jak w is);

- oryginalne radio na kasety (widoczne na zdjęciu na siedzeniu);

- oryginalny odpinany hak holowniczy konstrukcja ukryta pod zderzakiem (widoczne na zdjęciach);

- oryginalne dywaniki welurowe wraz z oryginalnym mocowaniem (nic nie poniszczone i pourywane, komplet narzędzi także jest kompletny i nie używany pisze o bagażniku oczywiście).

Wyposażenie uzupełnione, które nie było oryginalnie w tym modelu:

- została zamontowana tylna półka z roletą oraz nagłośnieniem BMW sound system;

- obecnie jest zamontowane radio z E36 na CD (oryginalne nie zginęło można do niego wrócić);

- przednie lampy zostały wymienione na soczewkowe bosch;

- osłona pod miską olejową została zdemontowana i dorobiona została na zamówienie osłona z nierdzewki (oryginalna plastikowa jest można do tego wrócić);

- zostało zamontowane sterownie centralnego zamka z pilota.

Samochód jest jednym z nielicznych egzemplarzy tak zachowanych w Polsce ale i śmiało mogę powiedzieć w Europie. Jego stan wnętrza może posłużyć jako weryfikacja przebiegów innych modeli oferowanych na sprzedaż. Ja osobiście szukając E30 w oryginale dużo samochodów obejrzałem i poszukiwania kosztowały mnie dużo czasu pieniędzy i zszarganych nerwów na oglądanie złomów, które niby nie rdzewieją mają niepoprzecierane fotele itp. Itd. No cóż zderzenie z rzeczywistością było inne.

Samochód w Polsce znajduje się od 2008 roku. Jest do niego komplet dokumentacji książka serwisowa jest do 2006 roku z Niemiec z przeglądami do przebiegu 65 000 tyś (nie przerabiana, zmieniana itp.. itd.), komplet kluczyków wraz z oryginalnym breloczkiem z tamtych lat.

W ostatnim czasie w samochodzie zostało wymienionych wiele części w sumie jakby policzyć to będzie z tego na jakieś 7000 – 9000 PLN jest to między innymi:

- sprzęgło + docisk;
- nowy akumulator (gwarancja);

- pasek rozrządu + olej + filtr;

- łożyska na mcphersonach + sworznie gałki i inne duperele w przednim zawieszeniu;

- nowe amortyzatory + sprężyny;

- regeneracja tylnych bębnów + okładziny,

- nowe przednie tarcze + klocki + czujnik ich zużycia
- filtr paliwa;

- felgi zostały wypiaskowane i pomalowane oraz zostały założone nowe opony Kleber, znaczki BMW na felgach nowe * 4;

Pewnie zapomniałem o kilku drobiazgach, ale pewnie sobie przypomnę i uzupełnię informacje telefonicznie

Ten egzemplarz nie jest już samochodem do jazdy na co dzień i zimy nie powinien oglądać.
Auto oczywiście jest bezwypadkowe wszystkie szyby wraz z przednią oryginalne, były jednak malowane trzy elementy karoserii.

                                                                                                   


liczba odsłon: 1569

powrót


liczba odwiedzin: 270